Bikedibikizannesi Nazlicann1993 10 aylık kızım var ilk gün denicem olmazsa en azından vicdanım rahat borç yapıcam. Çünkü bende muallakta kaldım
Seymaaa95 Nazlicann1993 sadece 2 aylıkken tutmadım tutamadım yani, 28 aya kadar emzirdim ve diğer 2 ramazan ayında tam tuttum oruçlarımı çok şükür
akrep07 Benim kızım 1 hafta sonra 17 aylık olacak. Ben geçen sene tutamamıştım bebeğim çok küçüktü diye, ama şimdi Allah izin verirse tutmayı düşünüyorum.
akrep07 Nazlicann1993 Evet emziriyorum. Bebeğim meme bağımlısı olanlardan hatta. Ben koltukta uzansam üzerime çıkıp kazağımı sıyırır cinsten 😅
Aysgl_Asya Nazlicann1993 4 aylık bebeğim. Mama kullanıyoruz ve onu da bırakma aşamasındayız süt artirmaya çalışıyorum.aksama kadar 4 litreye yakın şu tüketiyorum. Oyuzden tutamiycam malesef bu sene de. He en sene de hamileliğimde dolayı kusmalarim mide bulantılarım vardı turamamistim 🤷🏻♀️ Rabbim affetsin inşallah tutadigim 2 ramazanı borçlu olara tutcam ilerde