EsleminAnnesiiiii35 Ablamın bebeği 1 aylıkken sünnet yaptı şimdi 12 aylık diyo kaynanam bakmış demiş pipisi yapışmış tekrar sünnet yapacaklar daha önce başına böyle birşey gelen var mı?
Neslimi EsleminAnnesiiiii35 Benim bebegimin içe gömük bizde dört buçuk aylıkken yaptrdk çocuk cerrahisine gösterdik bir krem erdi bir kaç defa masaj yaptık biraz dışarıya vererek şuan 15 aylık doktorumuz her alt açma da hafif bir kere pipisini dışarıya vermemizi söyledi yapışıklık olmasın diye bazen altını açıyorum pipi yok yani içe gömük 😊 kendisi de bir doktora göstersin
EsleminAnnesiiiii35 cekoslavakporseleni pipinin baş kısmında çizgi gibi bi deri varya o gözükmüyor baş kısmı çıkıyor
cekoslavakporseleni cekoslavakporseleni yani altını açtığı zaman eliyle geri itince pipinin başı yine de çıkmıyor mu? Bazen kilodan da öyle gözüküyor. Eğer deri oraya sabitse hiçbir şekilde geri itilmiyorsa minik bir operasyonla açarlar yapışıklığı, zor bir işlem değil.
rua_da_senhora_das_verdades Tekrar sünnet olmaz. Sadece yapışıklığı açarlar. Anestezi bile almaz. Korkmanıza gerek yok. Geçmiş olsun