GiybetReis Kızlar bebeklerinizin eline tutuşturup oyalansın yesin vs diye ne veriyorsunuz yiyecek ? Böyle çok dökülmeyen? Yapması hazırlaması pratik olan? Ben ne yedireceğimi şaşırıyorum. Ben verincede yemiyo zaten kendi yemek istiyor? 13 aylık.
Makaron_88 GiybetReis bnimde 13 aylık valla benim oğlum kuru dut kuru üzüm bayılıyor bu ara kinoa cipsine taktık bn hep evde yaptım çubuklar bisküviler felan ama bn bile yiyemedim😅çok sert oldu güzel olmadı açıkcası bnde hazır alıyorum galeta veriyorum birde organik bebek bisküvileri şekersiz olanlardan
berna_demir GiybetReis aynı benim kızımı tarif etmişsiniz benim verdiklerimi yemez illa kendi yiyecek 15 aylık 😇geçenlerde babamlar balık kraker almışlardı biraz biraz önüne minik saklanan kaplarıyla koyuyorum yemek yaparken oyalanıyor ya da meyve süzgecine muz koyuyorum veya elma veriyorum eline başka bir şeyler bende araştırıyordum bu postu açmanız çok iyi olmuş 🥰
GiybetReis Azyef ay teşekkür ederim denicem . İnşAllah beğenir. Siz yediniz mi ? Yencek bişi gibi mi çok mu tatsız?
GiybetReis Makaron_88 bende organik bebe bisküvisi alıyorum bazen veriyorum yiyor yani bebek tariflrrinde ki kekleri vs yemiyor sevmiyor. Her yaptıgım çöp oluyor. Dün bi kek yaptım yemedi bi pığaca yaptım yemedi. Tüm malzemeler çöp oldu :/
Azyef GiybetReis bu artığım sayfanın nerdeyse bütün tariflerini yaptım hepsıde güzel oldu ya kızla birlikte yiyoruz desem yerıdır valla
Makaron_88 GiybetReis yani açıkcası artık tatalara alışıyorlar 6 aylıktaki yedikleri şeyleri yemiyorlar bn çok tuzlu baharatlı ve şekerli olmayan şeylerden kısmıyorum şöyleki bnde tuz kullanmadığım için ortak yiyebiliyoruz
GiybetReis Makaron_88 bende aşırıya kacmadıgım sürece artık tuz felan koyuyorum. Çünkü yedıklerımızden tattırdıgımız için artık ilk aylardaki gibi tatsız tuzsuz seyler yemek istemiyorlar haklı olarak
GiybetReis berna_demir elma ve muz benimde kurtarıcım. Ama hani meyve değilde öğle yemegı yerine gececek bısı olsun dedim. Arada sigara böreği yapıyorum hoşuna gidiyor ama o da hem cok yaglı hem heryere lor dökülüyor zor oluyır biraz. Oyalansın ben işimi halledeyim diyorum sonra bana yeni iş cıkıyor😅 yagları siz lorları toparla😅
berna_demir GiybetReis evet bende bazen fırında yaptığım börekten veriyorum mama sandalyesinde olduğu halde yerler hep kırıntı oluyor bir iş daha çıkıyor bana 😂