Merhaba 2 ay önce epidural sezeryan doğum yaptım ve 1.5 aydır bel bölgesinde bıçak saplanır gibi ağrı oluyor. Bebeğimi beşiğine koyup alamıyorum öksürüp hapşıramıyorum çok kötü ağrı saplanıyor. MR sonucunda ödem ve deformasyon çıktı korse kullandım bir işe yaramadı. Yaşayan var mı bu durumu ?