Demura atak dönemindeyiz, 2 saatte bir kalkıyor kendisi ağlamadan ıkınma sesleri çıkarıyor hemen kalkıyorum zaten ama 4 gün öncesine kadar yani ataktan önce 1 hafta boyunca ggece sadece 1 kez kalkıyordu bende sevinmiştim düzenini oturtuyor diye inşallah ataktan sonra yine aynı düzene döner. Zaten 2 aylık bebekte artık sizin kaldırmanıza gerek yok o acıkınca kalksın demişti doktorumuz. Kilo alımı iyi olduğu için tabii.