Merhaba anneler kızım 11 şubatta doğdu 3530gr 51cm doğdu we hiç ödem wermedi hastane çıkış kilosuda öyle kaldı dünde kontrolüne gittik 4530gr çıktı we 57cm sadece anne sütü weriyorum doktorum ideal dedi ama bana çewrem kızın güzel ama zayıf biraz kilo alsa toparlanır diyip duruyor we bu durum çok canımı sıkıyor nedense Yani dün doktorum mamaya gerek duymuyorum sadece anne sütü ile dewam edin gelişim iyi dedi sizlerin bebekler bu kadarken ne kadar aldı acaba merak ettim de cwplarmısınız lütfen