Ruzgar123 Hanımlar bebegim 3.aya girecek 5 nisanda henüz kücük tek gögüs emiyor ve mamayı zor alan bir bebek oruc tutmayacagım bu yüzden cevremdekler biz şöleydik biz tutardık ne die beni sinir ediorlar sizce bu durumda tutulur mu?
Irmakprensesinannesi Ruzgar123 Allah zaten bana sağlıklı engelli olmayan insan tutsun der o yüzden sen kimseyi sallama bebeğin onemli
Deletedmom00881 Ruzgar123 kimseye oruç tut veya tutma diyemeyiz canım ama dinimizde emziren anneler için zorunluluk yok
Tugba06 Ruzgar123 ah o çevre yok mu🙄onlar susmaz csnım sen kulaklarını tıkayacaksın.. Emziren anne oruc tutmuyor genelde sütü riske atmamak için hem emzirdikten sonra acıkıyor insan yani..
-erCansu- Ruzgar123 herkesin bünyesi farklı insanların vicdan yaptırması şaka gibi bebeğin henüz küçük sana baskı yaparak onlar günaha giriyor bence banada diyolardı yoh iki cocuk vardı hamileydim yınede tuttum bilmem ne ne güzel Allah kolaylık versin 😅 bende emzirirken deli gibi acıkıyodum yani cocuk emdikçe içim kuruyodu resmen 😅
Honki_Ponki Ruzgar123 Siz kendinşzi ve bebeginizi biliyorsunuz zaten milleti boş verin zaten bebeginşz küçükmüş bende gecen sene tutmadım benegim 5 aylıktı üstelik alerjik bir bebekti be de tutmadım bu kış borcumu ödedim yani kimseyede söylemeyin bence tutmuycam diye miletlet çok fetfa verir zaten sizde seneye kışın borcunuzu ödersiniz olur biter bunu yapma imkanınız var sonuçta. Boş ver milletç sen