XxXx10 canım bizde ilk üç gün öyleydik şimdi azıcık azıcık yemeye başladı devlet hastanesinde antibiyotik yazmışlrdı ama özele götürdük dr sakın antibiyotk vermeyin iyice ishal olur düzelemez dedi çinko şurubu flagy bide kusma için bi fitil verdi bugun çok şükür iyi kusmadı ishal devam ediyor ama yemesi artttı bol bol su içirin meyve yerse verebilrmişsin haşlanmış sebze çorba gibi şeylerde iyi gelirmiş doktor asla yağlı bişey verme dedi dediklerine uyuyrm işte