ZMK yani bence mutlaka eşinden destek almalısın
bizde de aynı durumlar var ama benim bebeğim daha 3 aylık ve uykusuzluk aşırı stres ve gerginlik yapıyor
biz öyle stresli olursak eşimize evimize çoçuğumuza da verimli olamayız
ben yorulduğumu hissettiğim zaman hemen eşimi uyandırıp bebeği veriyorum ctesi akşamları ise sadece emziriyorum gerisi onda, ben direk uyuyorum, oğlum acıktığı zaman eşim uyandırıyor emzir diye, emzirip ona veriyorum, bizim de uyumaya nefes almaya ihtiyacımız var