bebegim 3 gun sonra 5 aylik oluyor
sadece mama iciyor
yumurtaya ve coklu besin alerjisi var
alerji doktoruna sordum dun ek gidaya basliyimi diye basla dedi meyvelerden sebzelerden tadima basla dedi
cocuk doktoruna da randevu almisdim ona da sordum oda daha erken dedi alerjik bebeklere 6. aydan once baslanmasini tavsiye etmiyorum alerjiye yatkin olduklari icin dedi
siz kac aylikken basladiniz ve nelerle ilerlediniz