Sessiz_oyuncu PrenSesim12 şuan 36 da fln hava güneşli oda bebeğim üşümesn diye eve güneş vurduğu için ısınıyor hemen. Ama normalde karlı günlerde 50 de yaktık 55 te bile yaktğmz oldu. Bebek yokken 40 da yakardk
mino01 PrenSesim12 en fazla 45 te yakıyorduk ama gene 600 den aşağı gelmedi. Dün kapattık zaten havalar iyi olunca. Daha da açmayız.
Beyza_momss PrenSesim12 35 de evimizin konumu süper ve bu ayda biz asla yakmazdik biz sadece Aralık Ocak ta yakıyoduk ama kızımda dolayı ekimden beri yakıyoruz mecbur 😂