Annemkuzum12 bebeklerinize ac mi tok mu ve gunde kac damla olarak veriyorsunuzz yemekden once veya sonra kac saat gecmesi gerekiyor verirken
Deletedmom_21 Annemkuzum12 yemekten sonra veriyorum 1 saat sonra felan gunde 1 sefer oda 9 damla 6.5 aylik
Deletedmom_109 Annemkuzum12 kilosuna göre veriliyor. Kilo başına bir damla olacak şekilde. Tok karnına veriyordum ben. Karnını duyurduktan yarım saat sonra
CansuDoruk Annemkuzum12 kilosu ne kadarsa o kadar veriyordum sonra doktoru 2katina çıkardı 6 damladan 13 damlaya çıktık
Annemkuzum12 Deletedmom_21 kilo basina gore veriyorsunuz demi bende oyle yapiyorum 5 aylik 7 damla veriyorum
Deletedmom_21 Annemkuzum12 sanirim oyle canim ama suan oglum 10.5 kg yani doktorumuz artirmadi bilemedim
Annemkuzum12 Deletedmom_109 kan damlalari gunluk hayatta da ac karnina alinir diye biliniyor ya bende ac versem 1 saat mama icirmiyorum
Deletedmom_109 Annemkuzum12 doktora sorduğumda bu şekilde vermemi söylemişti. İsterseniz yine bir doktorunuza sorun. Hamileyken kullandığımda sizin dediğiniz gibi aç kullanıyordum.
Tubapamir Kabızlık sorunu yaşayan var mı peki? Kaşık mamasına başladık aynı zamanda hangisi yaptı bilmiyorum doktor ishal kabızlık yapmaz demişti ara verdim kaşık mamasına bakalım hangisi
Deletedmom_101 Tubapamir belli olmaz canım kabızlık yapmaz dedi doktor ocean mikrofer için yaptı demiron yapmaz dedi yaptı şimdi bestiron deniyoruz bakalım bikaç gündür