Her çocuğun gelişimi farklı. Endişe etmeniz gerekmiyor. 7 buçuk aylık oğlum benimki de aynı,emekleme çabası da yok devrilirse az yuvarlanır o kadar. Düştüğü anda kafasını vurmasın diye etrafına yastık koyuyorum ve yalnız bırakmam hiç. Ben bıraksam da o kalmaz sağolsun bağır çağır ağlar😂