Egelim 4 yaştan sesleniyorum evet enteresan Bi şekilde düşüyor yemek yerken yakanızdan😀
Hatta biz kardeşi doğana kadar mutfak masasında saatlerce oglumla kahvaltı ederdik tadını çıkara çıkara. O doyar gider oyuncak oynardı 3 yaşındaydı bunları yaparken yeni girmişti yaşına, ben devam eder çay keyfi yapardım. İyiydik biz, kardesi doğunca opppa başa sardık abisiyine yedirir ama kardeşi yedirmedikten sonra işte ben ona yemek yedim demem😀