oglumuz01 Biberondan dolayı meme reddi yaşayabilirsiniz. Tavsiyem biberon yerine kaşık biberon kullanın. Biberondan her emdiğinde süt geliyor ama memenizden gelmiyor bu yüzden bebek de haklı olarak kolay olanı tercih ediyor. Ayrıca biberondan mamayı emme ve memeyi emme teknikleri farklı olduğu için bebekte kafa karışıklığına sebep oluyor ve kolay beslenebildiğini yani biberonu seçiyor. Mama vermek zorundaysanız EDS ile verebilirsiniz. Hem bebeğinizin karnı doyar hem de memeniz çalıştığı için sütünüz artar.