Havva2010 Merhaba güzel anneler bebeğim 4 aylık 13 günlük nisanda sünnet yaptırmayı düşünüyorum yapıştırma veya dikişli sünnet mi yoksa Klips yöntemiyle olan sünnet mi klipsli düşünüyorum ama bazı yorumlar çocuğun canını çok yandığını söylüyor 😞
irva Havva2010 3.5 aylıktı sünnet olduğunda oğlum.Eski yöntemle yaptırdım dikişli.Bana göre eski yöntem her zaman daha sağlıklı geliyor.Zaten 1 haftada hemen iyileşti.
Uzaymekiii Havva2010 klipsli oldu hiç canı acımadı sadece klipsi çıkartırken anlık ağladı geçti. Klips 4 gün kaldı ve o süreçte de ekstra hiçbi şey yapmadık ☺️ Bu arada 4 aylıkken oldu
anne-11 Havva2010 biz dikişli yaptırdık birkaç güne iyileşti dikişler kendi kendine kaynıyor zaten klipsi yaptıran yakınlarımdan pipiyi temizlerken ileri geri yapıyorlarmış derisi yapışan oluyormuş bilemedim yani
irva Havva2010 Onun sıkıntılarını pek bilmem kuzum yanlış bilgi vermeyeyim o yüzden.Şahsi fikrim tercihim olmazdı olmadı da.
Havva2010 irva çok teşekkür ederim tedirginim biraz korkuyorum 🥺 bakamam yanlış birşey yaparım diye korkuyorum
irva Havva2010 Bir şey yok canım sünnetten sonra doktorun verdiği kremi sürüp bezini sıkı olmayacak şekilde kapadım.Kendi idrarında daha çabuk iyileşiyor.Korkma yani 😊