Zehranrpnr Bebekler için iyi öksürük şurubu hangisi bilen var mı? Bugün eczaneye gidip sorucam eczacı al derse uygun derse kullanıcam
Havva2010 Zehranrpnr canım öksürüğü varsa kaç aylık bebeğin benim bebeğimin çok öksürüğü vardı ciğerlerini dinledi doktor sonra şuruba gerek yok demi sabah akşam hep burnu açtım çok şükür azaldı
SemaK Zehranrpnr prospan kullanıyorum 4 ayından beri her öksürük olayında. Bitkisel bir ilaç Dr muz önermişti
Zehranrpnr Havva2010 serum fizyolojik yapmak da zor üzücü bebeğim ağliyo hiç sevmiyo yapmamı zorlanıyorum yaparken de banyodan sonra genelde serum fizyolojik yapiyorm
Havva2010 SemaK o ilaç normalde 4 yaş altı verilmemesi lazımmış bizim doktorumuz da öyle dedi 4 aylık benim de bebeğim içinde bal olduğu için
SemaK Havva2010 bizim Dr muz bişey dememişti ya bir sorun yaşamadım kullanırken ama Dr önerisi olmadan kullanılmasın tabi