Mimoza_cicegi Hsyn1992 Hepimizin bu aylarda gecikme olmuş ya bnmde yiyor içim içimi rabbim şuan olmayanlara versin valla 🥺
Mimoza_cicegi Jane Canım test almıştım dün gece sabahına yapıyım diye adet olmuşum şükür demkki düzenim bozuldu beş gün geç geldi sen yaptın mı tekrardan
Jane Mimoza_cicegi hayır canım tekrardan yapmadim. Ve hala daha adet olmadım.😔 Tekrar test alıp tekrar yapayım en iyisi
Mimoza_cicegi Momylion Kırkım çıktı bı yirmi gün falanda geçti ondan sonra adet oldum 6 aylık olmak üzere bebeğim bu dördüncu adetim oldu
Seyda65 Mimoza_cicegi benimde her ay adet günümde lekelenmem oluyo kanada dönüşüyo pedi kirletiyo ama böyle iyice akmıyo tam adetmiş gibi gelmiyo bebegim 7,5 aylık
Mimoza_cicegi Seyda65 bebeğiniz olmadan öncede mi öyleydi yoksa doğumdan sonra mi öyle oldu benim aynı yedi gün düzenli geliyorda
misboleyn Mimoza_cicegi Korunuyorsanız tedirgin olmayın. Emzirme döneminde adet düzensizliği normaldir.
Mimoza_cicegi misboleyn Evet korunuyorz.ama işte burda öyle hamile kalanlari okudukça aklıma takıldı valla
limonkolonyasi Mimoza_cicegi doğumdan sonra ki ilk bir düzensiz olması normal ama korunma olmuyorsa tabiki hamile olma ihtimaliniz var
Mimoza_cicegi limonkolonyasi Evet duydum bir yıl diye de ama dört kez oldum doğumdan sonra düzenli aynı gelince şimdide gecikince korktum
limonkolonyasi Mimoza_cicegi ben doğumdan sonra 8 ay düzenli oldum 9.ay da 9 gün gecikti ve o 9 gün boyunca stresten öldüm diyebilirim 😃 ve akşamına olmuştum sizi anlıyorum yani korunuyorsaniz sizinde böyle birseydir
MerveAkty Mimoza_cicegi Benim kızım da 8 aylık en son aralıkta adet oldum hala olmadım . 3 4 kere test yaptım negatif ama insan tedirgin oluyor 🤣
Mimoza_cicegi limonkolonyasi Aynn üç kere düzenli gelip bu ay gelmeyince ondan stres yaptım eminim aslında ama işte kuşku insanı mahvediyor😂