Günaydın güzel anneleer nasılsınız?🌸 Dün sabah yatışım oldu sonrasında spinal sezaryen ile doğumum gerçekleşti. Çok şükür amansız ağrılarım yok sürekli ağrı kesici veriyorlar, bi ara ağrı kesici etkisi bitince omuzuma keskin bir ağrı girdi söyledik tekrar yaptılar normalmiş. Tek sıkıntı dünden beri gaz çıkaramadım nasıl çıkarabilirim
bu arada minik paşam da çok iyi🧿