Merhaba ☀️
23 Aylık kızım henüz konuşmuyor, yani her derdini her isteğini anlatıyor. Bizim söylediğimizi anlayıp komutları yerine getiriyo (tabiri caizse)
baba, dede, muz, mor, dört, vah vah , gel, ver, su gibi şeyler söylüyo… anne abla demiyo. Hayvanları gösterdiğimde seslerini doğru şekilde taklit ediyo. Söylediğim nesneleri doğru olarak gösteriyo veya getiriyo
6 yaşında ablası da var bu arada o erken konuştu diye bundan da aynı gelişimi bekliyorum galiba birazda.
sizce sıkıntı yapmalı mıyım ?