En az 4 yaş olmalı diye okumustum bir yerde. Kücük abımle aramızda 4,5 yaş var onunla da buyuk abım arasında 7 yaş var. Kuzenlerımın yaşları yakındı evlerınde savaş cıkardı. Amcamların hep pespese olmus bır tek annemın gec olmus bızım ev ıcın bu evde cocuk yok derdı gelen mısafırler🤗