Arkadaslar belki bu yakınlarda belki ramazandan sonra kızımı yanımızdan ayırcaz 1 yaşında kızım, sorum beşiği büguyen beşik şuan yurumuyo kanepe kenarlarinda siraliyo,sorum beşikte uyandıktan sonra ayağa kalkiyo emzigini atiyo yere direk bu sefer aşağa doğru bakıyo,önünde beşiğin bariyeri var kalkik bariyeri indirsek, dusmesi daha kolay çıkarsam bariyeri direk yerde uyur aşırı daginik yarıyı beşik içinde bile nasıl bir yol izlicem aklım çok karisti fikir verirmisiniz fikirlerinize ihtiyacım var, beşik bolumunu cikarip direk yatağa çevirsem daha besigin içi kocaman geliyo zaten, kizim zayıf yapilida değil fikir verirseniz çok sevinirim