Esrakpln ah bebeğim 8 aylık en zoru 4. Ay atağı diyebilirim artık kafayı yicektim bu geçmicek diye maximum 10 dakika da bir uyanıyordu emziğinş verip uyutuyordum ben tam daldım derken tekrar başa dönüyorduk ben artık uyumamayı tercih etmiştim çünkğ uyu uyan tam bi sersem oluyordum gündüz eşimin bakabileceği her fırsatta eşime bırakıp uyuyordum Allah yardımcın olsun sadece bil ki böyle devam etmcek düzelcek