KgnYgt Arkadaslar 53 günlük bebegim var böyle uykudan korkuyor gibi uyaniyor iki gündür birden kollarini yana dogru aciyor korkmus bir yüz ifadesiyle biyerden düsüyormus gibi agliyor bu normal bi durummudur sicrama dönemi falanmi acaba
2603 KgnYgt evet ben Aylık kontrollerime gittiğim de doktor soruyor düşerek uyandığı oluyor mu diye normal dedi 2 Aylık bebeğim var hala düşecekmiş gibi olup uyanıyor
Lynn KgnYgt Evet canım bu moro refleksi. Neredeyse tüm bebeklerde var. Oğlum neredeyse 3 aylık, ben hâlâ yarım kundak yapıyorum. 20. Gününden itibaren. Sıçrıyor ve uyanıyordu. Bir yerden düimüş gibiydi. Büyükler kundakla dedi, öyle yaptım rahat ettim.
KgnYgt Momsmom Cok tsk ederim bende gece öyle yaptim anca öyle biraz rahat uyuyabildi sizin bebeginizdede olmusmuydu
Momsmom KgnYgt evt hc uyuyamiyordu scramaktan dalamiyordu. 6 7 aylik olana kdr yarim kundak yaptm hep mecbur
KgnYgt Gizemlim Doktoruna sormusmuydun canim ben gece yazdim henüz cevap vermedi ama arkadaslarin dedigine göre normal o yüzden icim rahatladi acikcasi
Benkimimki KgnYgt Olması gereken o zaten yenidoğan reflexi kollarını iki yana doğru açıp hafif çekip bırakırsanız yine aynı tepkiyi verir