2603 Benim bebeğim de 2 ay 2 günlük. Karışmıyorum hiç bir şekilde. Uykusunu bölüp emzirdiğimde huysuz oluyor. Uyku onun büyümesi için çok önemli. Kendisi acıkınca uyanıyor zaten. Bazen 4 saat, bazen 5 saati bile buluyor. Bence kilo alımında sorun yoksa bebişi rahatsız etmenin bi anlamı yok. Artık yenidoğan değil o. Uykusu bölünmesin