Minik_kusummm sizin azilar erken çıkmış ozman köpek dişleri geliyor olabilir onlarda çok zor çıkıyormuş, anlattığınız şekilde ben 4 ay yaşadım yani birebir aynısınida oyuzden dedim 20-30 dk arayla sabaha kadar ağlayarak uyanir asla dalmazdi sabaha kadar ayağımda sallatiyordu kendini azilar çıktı biraz düzeldi yavrum ama içiniz rahat etmiyorsa bir Dr a rutin kontrole götürün siz en azından emin olursunuz ben o süreçte kaç Dr gezmistim hiç birşeyi çıkmamıştı dişten demisti drmuzda dis jelleri tozlarıyla hafiflettik başka yapicak hiç birşey yok çünkü