Biroglanannesi Aptalım diyorum bazen . Oğlum saat 1 buçuktan beri uyuyor ben uyuyamıyorum şimdide. Ama bebeğim uyanık olsaydı köpek gibi uykum olurdu eminim . Allahım sabır
D1234 Biroglanannesi suan bende oyle düşünüyorum yatagın içinde foruma giriyim dedım döne döne Bi hal oldum valla
CankizimRavzam Biroglanannesi Annelik delilik 😅 Benimkide uyandı evcilik oynuyor bu saatte ben iptal 🤦
NehirVolkan Biroglanannesi ben de sözde sabah okul var bid kuzenim gelcek ama ben yarın zombi gibiii😁