Semanurozgan Kafayı yicem artık emmiyor diye oturup agliorum çok acikirsa emiyor oda 5-10 dk o kadar neden öyle bilmiyorum kilo alımı gayet iyiydi en son günde 4-5 kere anca emiyor
YagmurunAnnesi Semanurozgan bebekler genelde 3-4 ayda meme reddi yaşıyor sizinki biraz erken olmuş. Sadece emziriyorsanız sakın mama vermeyin. Ayakta emzirin gezerek emzirin geçici bir süre çünkü. bu meme reddi sürecinde mama veriyorlar sonra memeyi bırakıyor çocuk.
Alka Semanurozgan canım artık çocuk 5 10 dkk da memeyi boşaltabiliyor. Kasları guclendi. Acıkınca kendi emiyorsa takma kafana. Benimkide aynı. Kilo alımı da normal çiş sayısıda. Doyuyorlar demekki biz fazla takıyoruz kafamıza .
Deletedmom5284 Biberon yada emzik kullanıyorsanız azaltın, daha sık emzirin az az emsede olur emzirirken luk luk yutkunma sesi geliyorsa sorun yok, çişinide güzel yapıyor mu onada dikkat edin
Semanurozgan Deletedmom5284 emzik ve biberon kullanmıyor emzirirken o sesi duyuyorum evet çişini de gayet güzel yapior
Semanurozgan YagmurunAnnesi ne zaman emerse o zaman emziriyorum bu seferde göğsüm çok sertleşiyor ona üzülüorum
Semanurozgan Alka ama 4-5 saatte acikmazmi emmiyor uyumak istiyor uyuyor yarım saat sonra uyaniyo uyku sersemi emiyo mememi bosaltamiyo nedense ona üzülüorum göğsüm çok şişiyor mastit olucam diye korkuyorum
Alka Semanurozgan sağ o kadar uzun süre emmezse . Her zaman 4 5 saat arayla yiyorsa evet fazla . Ama geceleri öyleyse normal