2,5 yaşındaki oğlum yanımda yatıp kendi kendine uyuyordu konuşuyordum vs dalıyordu hastalandı ve bu süreçte sadece sallayarak uyudu ağlıyordu vs derken şimdi sürekli gece kalkıp sallatmak istiyor gece defalarca kalkıyor sallamayınca ağlama krizin giriyor me yaptıysam ikna edemiyorum yanıma yatmıyor dinlemiyor resmen bir kaş günde aşırı alıştı nasıl yapıcam bilmiyorum önceden uyanır su içer gerinyatardı şimdi ağlıypr salla salla diye nolur bir akış verin deli olcam gece gece sabır çekip duruyorum