Bes22 Kızlar bu mümkün mü? Benim bebek 3,5 aylık ayaklarının üstüne basıyor kaldırınca 😂hatta sanki adım atmaya çalışıyor sanki 😂 hepsi yapıyor mu Ayrıca destekli oturma ne zaman yaptınız
Esra_Deva Bes22 kasları henüz hazır değil diye biliyorum. Evet emeklemeden yürüyen çocuklar var ancak mümkün olduğunca emeklemeye teşvik edilmesi öneriliyor. Oturtma ve emekleme ile ilgili İnstagramda Fizyoterapist Yonca Görgül var. Bu konuda çok yönlendirici paylaşımları var.
Emir123ali Bes22 5 /6 ayına kadar otuturmak doğru değil ğeyreği batar derler büyükler batdığı zaman çok ağrısı olur hep ağlar yani erken otuturmak doğru değil
Asya_- Bes22 benim kızımda öyleydi ama 6ayında emekledi 8aylık olacak iki gün sonra .yeni yeni tutunup kalkmaya çalışmaya başladı
Bebegimm1 Bes22 reflex olarak yapiyor diye biliyorum siz yinede fazla bastirmayin 6.ayina yakin basmisti oglum oturmayi da doktorum eger hazirsa oturabilir destekli kisa sureli demisti 4.ayina yakin baslamistim
FmBetull Benim bebeğim doğduğu andan itibaren hep bastı ayaklarının üstüne.Refleks olarak yapıyorlar zamanla bu bilinçli harekete dönüştü.Oturmayı da 4.aydan itibaren oturtun 3 ay erken oturtmak için.