Zorla bu saatte yedirmeye çalışırken kusturdum çocuğu ve üstünü değistirdim uyandı şuan uyutmakla.ugrssiyorum mamasını da yemedi çok yoruldum ve bıktım artık acıkınca kendi istesin istiyorum saatli veriyorum aklkiyorum uyanıyorum yok Nuh diyor peygamber demiyor acıkınca mi yemeli siz ne düşünüyorsunuz