Hanımlar bebeğim kolik bir bebekti ve sadece emerek uyuyordu sallanmaya alışık değil. Ve doğduğundan bu zamana kadar geceleri çok sık uyanır. Kırkından sonra geceleri beslemek için kendim uyandırmazdım o ne zaman uyanırsa o zaman emzirirdim öyle 2 saatte bir de uyandırmaya alıştırmadım. 2.5 aylıkken 5 saat uyanmadan uyuyordu. Ne olduysa diş çıkarma sürecinde başladı 4.5 aylıkken diş şikayetleri başladı. Tam 6 aylıkken alt iki dişi çıktı ama rahatlamadık uyku düzeni bozuldu sık sık uyanmaya başladı. Hala diş şikayetleri devam ediyor ve 4.5 aydan beri geceleri belki 10 kez uyanıyor emmek için artık iyice işin içinden çıkılmaz hal aldı. Meme ağzında uyumak istiyor artık. Emziği de kendi kendine diş döneminde bıraktı asla almak istemedi. Meme ağzında olunca ben uyuyamıyorum.Geberiyorum artık uykusuzluktan. Ne olur bir çare bulun bana. Uyku eğitimi vermeye çalışıyorum. Çığlık kıyamet ağlıyor asla durmuyor ne yapabilirim var mı bu durumu yaşayan anneler yardım edin. Biraz uzun olmuş kusura bakmayın. Ha bu arada acıktığı için diyecek olanlar için de kilosu gelişimi iyi. Uyanınca memeyi boşaltana kadar da emmez açlıktan da değil yani gece beslemesi de yaptım denedim durum aynı