Ya bizde dun 5 aylik kontrolumuze gittik. Oglum 9450 gr. çıktı burada bazen çocuğuma obez diyenler olduğu icin doktoruma ozellikle çocuğuma obez diyorlar dedim. Obez falan degil masallah bebeğin cok sağlıklı sonucta anne sutu ile besleniyor gayet normal dedi. Burada ya da dışarıda çocuklarımıza direk obez, şişman ya da cok zayıf diye yorum yapanlar oluyor doktordan daha mı iyi biliyorlar yani anlamıyorum.