Uzun yıllardan sonra oglum oldu ve bir yaşına basıyor ben evde sadece ailemle kendi ellerimle yapicagim pastayı kesip sadece happy birthday yazısı altında balonsuz gösterişsiz bir doğum günü istiyorum çevrem ilk çocuğun nasıl yapmazsın diyor maddiyatimda var şükür ama ben gereksiz olduğunu düşünüyorum başkalarına alicagim hediyelik paralarını da ramazanda erzak yardımı yaparak oğluma hediye etmek.istiyorum sizcede iyi degilmi