Bebekilkerr
Alyabebekkk benim bebeğimde öyleydi, şu an 22 aylığız hala iştahlı bir çocuk asla yok demez hiçbirşeye. Memeyi sabırsızlığı ve açlığı yüzünden emmemişti bile, her 1 saat 25 dk bi mama içer dakikası şaşsın kıyamet kopar dudakları titreye titreye ağlardı. 4 farklı doktora götürdüm, çocuk yemek istiyorsa vercen yapcak birşey yok dediler, önemli olan kusma olmaması. Kusma olursa bilki gazdan memeye mamaya sarılıyor. Bizde kusmada yoktu üstelik her beslemede karnından gurultular gelirdi. 3.5 aylık olana kadar devam etti sabırsız ağlamaları. Sonrası beklemeyi öğrendi.