Saudade Bebeğim 29 ocak doğumlu, bugün tam 2 ay olması gerekiyor ama uygulama 2 ay 1 günlük diyor. Üstelik açıklamada da bebeğinizle 2.ayı bitirdiniz 3.ayla ilgili cümleler var. Şunu bi düzeltir misiniz pls.
Dyglila Saudade e doğru yanlış bişey yok ki. 12 den sonra bebeğiniz 2 ay 1 günlük. 2.ayını bitirip 3. Ayından gün almış oluyor.
BenMathilda Saudade Bebeğiniz 2.ayi doldurmuş ve 3.aydan gün almaya başlamış. Bilgiler de bu dogrultuda hazırlanıyor. Gün olarak hesaplayinca 2 ay 1 günlük tabiri doğru bir söylem oluyor. 🤗
gocebebirbayan Saudade tamam 29 martta tam 2 aylık oluyor yani dün. Bugün 30 Mart. 2 ay 1 günlük oluyor. Şubat 28 çektiği için 60 güne tekabül ediyor 😊
Saudade Dyglila ama dünde 59 gün gösteriyordu şimdi 61 gün diyor. Bebeğim daha yeni 2.ayına girdi ne ara 2.ayı bitirdi anlamadım🙄
Stardust1 BenMathilda benimkisi de 1 gün geriden geliyor, bebeğimin doğum tarihi 21 Ekim 5 ay 9 günlük olması gerekiyor, bugün 5 ay 8 gün gösteriyor 🙄
Saudade BenMathilda 29 ocakta doğunca 30 ve 31 ocak günleri 2 gün ediyor. Şubatta 28 gün çekiyor 28+2 30 gün, martta 30.gündeyiz şuan 60 gün ediyor, uygulama 61 gün olarak söylüyor nasıl doğru?
BenMathilda Stardust1 21ile 30 arasında 9 gün var ama zaten, bugünü de sayıyor olmalısınız. :) hesaplamalar bilgisayar ortaminda oldugu icin yanlış olmasi pek de mümkün değil.
Stardust1 BenMathilda evet ama tablette olan hesabımda 5 ay 9 gün gösteriyor yine aynı tarihe hangisi doğru 🤷🏼♀️
Nursena0606 Saudade 60 gün bitmiş olunca 2 aylık diyoruz. Yani 30. gün den itibaren 2 aylık oluyor. Şuan 2 aylık. 59 dan 61 e geçmesini anlamadım ama ay hesabı doğru.
BenMathilda Saudade Valla ben sıfır günlük bebek diye bir tabir hiç duymadım. 🤗 Eger size bu şekliyle mantıklı geliyorsa, uygulama yanlış gösteriyor gibi düşünebilirsiniz.
Saudade BenMathilda 0 günlük bebek tabiki 1 gün olması için 24 saat geçmesi gerekir valla güldürdünüz 😁