Merhaba kızlar.bebegime 8 aylık olduğundan beri kayınvalidem bakıyor ve bizle yaşıyor,bende çalışıyorum.kayinvalidem sürekli TV izleyen biri,bebeğimde izliyor bu yüzden çok tedirginim.tv yi kiricam artık diye laf carpitiyorum ama yok yok..o kadar üzülüyorum ki bu duruma.suan bebeğim 16 aylık,havalarin duzelmesiyle dışarı falan çıkarmasını istiycem ama ne kadar fark eder bilmiyorum.elbet o eve girilecek ve o TV açılacak.isi bırakma durumumda yok maalesef.kreşe mi göndersem diyorum ama daha çok küçük geliyor bana.kisacasi cikmazdayim🤦🏻♀️