Nermin95 Kızlar sizdede oluyormu ya Ayağıma kramplar giriyor sezeryandan sonra ölüyorm ağrıdan 2.3dakka sonra geçiyor😩😩
Rainnnn Nermin95 canım hamileyken oluyodu ölüm gibi gerçekten magnezyum içmen lazım en güzel tadı olan magnorm diğerleri berbat emzirirken içiliyor
Gizyavuz Nermin95 hamileyken oluyodu bana cok aci verici biseydi o ya.. aman aman. Agliyodum uykumdan uyanip resmen.
Yldrm3105 Nermin95 hamileyken başıma gelmişti uykudan ağlayarak kalkıyordum resmen bacağımi koparmislar gibi eşim ovaliyordu artık dediğin gibi 2-3 dk sonra geçiyordu ama geçene kadar gel gör. Doktorum magnezyum başlattı ve sonrasında geçmişti. Doktorunuzla görüşün mutlaka geçmiş olsun tekrardan
Nermin95 DerinMavii valla 2defa oldu uykudayken oldu 2side bağırarak uyandım uykudan.sezeryandan sonra oluyor dediler ama bilmiyorum 🤦🏻♀️😩
Nermin95 Rainnnn valla canım hamileylken içiyordum magnezyum hiç kramp falan olmadı bacağımda . ama Şmdi emziriyorm ya magnezyum içe bilirmiyim acaba☹️
Rainnnn Nermin95 bana dr iç dedi bi başlık açıp sor bakalım çoğunluk ne diyor . Varsa doktorn numarası ona sor 🙏🏼
210921 Allah yardımcın olsun cok kötü bisey ölum gibi bisey yani, ben öyleydim ömründe içemedigin kadar su ve nescafe iç bitter çikolata ye bi nebze işe yarıyor Allah şifa versin geçmiş olsun sağlıkla büyüt bebeğini
Nermin95 210921 bol su içiyorm ama nescafe de içerim tamam canım.teşekkr ederim.aynen cok kötü bir ağrı öyle böyle değil yani☹️🙏🏻İnşAllah bir daha olmaz geçer