Mutllulugum @bbbusratas kart basımının bittiğini nerden anlıyoruz gerçi ben çok kullanmadım ama merak ettim
Asalet bbbusratas ya onu nerden çıkarttırıyoruz ya 9 ay oldu hala çıkarttırcam gerçi gezmeye gitmiyorum Bi kaybım olmadıda artk giderim
bbbusratas Deletedmom5284 istersem 1 istersem 100 kere basarım. Sende al kartını sende git milletin kartının peşine düşeceğine 😂
bbbusratas Deletedmom5284 evet başkasına veriyorum altımızda arabamız 😂😂😂 eşim işe giderken araba sürüyor 😂 o kartla milletin hakkına girmem seninlede bu konu hakkında muhattap olamayacağım canım 😂🤪 hadi iyi akşamlar 😂 plakayı mesajdan yazarım 😂😂😂