Hazal8 merhabalar bence doktora gitmelisin çünkü mastit kolay bişey değil oldum ama şuan her iki göğüstede kist var emzirmeyi bırakınca tekrar gidicem. Aynı şeyi arkadaşımda yaşadı ameliyat oldu kurtuldu süt kisti oluşmuş ve iltihap akmıştı göğsunden zor bi süreç Allah yardımcın olsun önlemini biran önce al 💐