Bambamorhan Diyetisyenlerin bazilari 6 ay onermedigini soyluyor ki onermeyenler dikkat ettigim kadariyla daha once anne olanlar. Cunku yasamis ve biliyor oluyorlar. Bazilari da kendine cok guveniyor bu konuda gideceginiz diyetisyen işinin ehliyse deneyin ama bence yinede acele etmeyin bebeginiz icin 6 aylik olmasini bekleyin derim. Listede normal seyler vardi ama mesela corbayi, patatesi, havucu , ilk etapta sulu meyveleri , bitter bile olsa cikolatayi , tahini pekmezi kestirmisti . Her oglen sebze , yogurt, salataa 1 dilim ekmek , her aksam et ya da tavuk ya da balik salata 1 dilim ekmek seklindeydi kahvaltida standartti bence cok kısılmis bir diyetti. Ondan kesildi sutum. Saydiklarimi tekrar yemeye baslayinca yeniden toparladim. Bence emziriken tahin pekmez yemek, yemeklerde corba icmek , salatalarda yagi azaltmamak , bol bol yogurt meyve yemek ceviz kuru yemis yemek cok kiymetli.