zeyneppdeva ikiz bebeyle yapmaya çalışıyorum ben 💁🏻♀️ Ekmeği nadiren yiyorum, suyu daha çok içmeye çalışıyorum ve de anladım ki ne kadar boğazdan kısarsak kısalım egzersiz spor olmadan hepsi boşa. Ve ben beslenme olarak öyle şunu yemem bunu ağzıma sürmem demedim çikolata da yiyorum pilav da makarna da. Önemli olan yememek değil çünkü dengeli tüketmek. Spor olarak da instadan takip ettiğim bi kaç kişi var onun dışında android telefonda var o uygulama 30 gün fit uygulaması indirdim arada ona bakıyorum o kadar. Yaklaşık 20 günde beş kilo gitti ancak arada kaçamaklar olduğu için şu an biraz yavaşladı kilo verişim