Hasenesedat Ya kızlar 4 aylığız bebeğim doğduğunda da emiyordu elini ama bırakmıştı 3 aylıkken gene başladı bizim babası ile cok hosumuza gidiyordu çok tatlı oluyordu diye hiç müdehale etmedik . Ama öğrendim kinaliskanlik haline gelir ve zaman la o parmaklar inceler mis şimdi de sürekli aliyorbbide emerek uyuduğu icin emme reflexi var ve bazen elini emerek uyuyor . Biraktirmam icin ne yapmalıyım 3 4 gündür çabalıyorum
dilekeliff Hasenesedat bizimde öyleydi o elini aldıkça ben emzik verdim emziği attıkça elini alıyordu tekrar tekrar emzik verdim öyle unuttu
Toprakbey Hasenesedat yani arkadaşımın kardeşi 20li yaşlarında hala baş parmağını emer o parmağına asla oje sürdürmez 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Puhukuzusu Hasenesedat Canım, tam tersi bıraktırmamak yani daha doğru ifade ile engellememek gerekiyormuş . Oral dönemde şuan, Herşeyi ağzına sokmak istiyor tuttuğu ve tabi ellerini de. Şuan tehlikeli aşamada değil. Lütfen gittiğiniz çocuk doktoruna sorun ilk ziyaretinizde
Serenay32 Hasenesedat canım benim kızımda emiyordu ki 6 aylık olcaz yeni yeni bıraktı bizzat doktoruna sordum bişi olmaz kendisi bırakır dedi ki öylede oldu bence şuan mani olmamalısın. 😊
Nevnev Alışkanlık yapacağını zannetmiyorum ve biraktiramazsinizanca ellerini baglarsaniz 😁benim kızda aynı disleri kasiniyor
Hasenesedat Nevnev MayneymisAltintop . Toprakbey Ya kızlar yolda otobüste metroda her gören ışte cocugum torunum vs şu yasa kadar emdi biraktiramadik parmakları ip ince kaldı diye diye beynim yandı dişleri kazınıyor farkettim hirs yapıyor ama korkuyorum yani cekmemelimiyim
MayneymisAltintop Parmaklarının o şekilde bozulması için 3 yaşına kadar emmesi lazım. Yani yıllarca. Ayrıca şu an oral dönemde ve ellerini keşfediyor. Naçizane tavsiyem engel olmayın😊
Hasenesedat dilekeliff benimki de o şekilde suan emzik felan atıyor yeni yeni dis kasıma apartlarindan verdim bugün tuttu biraz
Nevnev dilekeliff benimki hem emzik yiyor bazen odasına gidiyorum uyanmış emzigi atmış sessizce el emiyor çok tatlilar😀
Toprakbey Hasenesedat o söylediğim kızın parmağında incelme yok 20 yıldır emiyor 😁 çok sorun etme benim oğlumda o dönemler sürekli bir yumruğu ağzındaydı resmen
ahmetseliminannesi Benm 23 yasindaki arkadaşım hala uyurken baş parmağını emiyor doktor sevgisiz kalmaktan stresli olmaktan olur demiş hic bi türlü bırakamadı , bi an once biraktrmk icin çabala derim canm ve gercektende bas parmağı diğerlerine gore kucuk ve ince
rintintin Benim kızım da emiyordu hiç müdahale etmedim çok hoşuma gidiyordu 6 ay civarında kendi kendine bıraktı 🤷♀️
Hasenesedat Serenay32 ya cidiimisiniz eldiven taktım bıraksın diye resmen 4 aylık çocuk benimle.kustu biliyormusun ya kızgın sınırlı yüzüme bakmıyor vicdanım coksizliyordu . Engel olmamalıyız.haniii
HamzaSiracveBen Hasenesedat ellerini emmesini engelleyecekseniz agzına alabılecegı baska birsey vermelisiniz sadece emme refleksi degıl dişlerini de kasıyo aynı zaman da dediğiniz gibi 2 3 yasında olan bir bebek olsa anlasılır ama daha kendını tanımaya calısıyor annesi
AselZeynepli Hasenesedat cabalarsan bırakmaz aliskanlik olur hic müdahale etme canim benim kizim da öleydi kendisi birakti