Mervexxx [url=https://www.hizliresim.com/58jbw73][img]https://i.hizliresim.com/58jbw73.jpeg[/img][/url] nasıl bi damla iyi mi monovit diye bi damla kullanıyordum bitti buna geçmeli miyim
ozlem_4734 Mervexxx d vitamini buda monovit daha iyi olduğunu biliyorum banada tavsiye edildi bu d vitamini
ozlem_4734 Mervexxx hayır canım pedia monovit ten daha iyi içerik olarak demek istedim ama yanlış anlatmisim galiba
Sadem01 Mervexxx Dr oli D3 diye bir ilaç vermişti ilk iki ay kullandık sonra eczanelerde bulamadık.pedia d verdi onunla devam ediyoruz sıkıntı yaşamadık.