Arkadaşlar merhaba. Oğlum 17 aylık bugün dişlerinde sararma olduğunu farkettim ve internetten baktım biberon çürüğü başlangıcı olabilirmiş. Canım sıkıldı açıkçası sadece şu içerken kullanıyor biberonu. Acaba adana da çocuk diş hekimi onerisi olan var mi. Teşekkür ederim