https://imgyukle.com/i/Eb9HGR
Arkadaşlar 2-3 haftadır küçük bir yerle başlamıştı. Giderek artıyor. Yayılıyor. Doktorumuz çok üstünde durmadı hassas cildi var dedi bi krem yazdı. Ama alerji mi egzamamı bilmiyoruz. Çok kuruyor pul pul oluyor, hatta çatlayıp kanıyor minik şekilde. Kremin adı linola. Şuan şakaklarına doğru, iki kaş ortası ve burun üstü çok hafif sinyal vermeye başladı. Yarın kremi alacağız eczanede yokmuş bugün. Başına gelen var mı? Diyet olarak nelere dikkat etmem gerekiyor? Önerilerinizi fikirlerinizi bekliyorum. Kantaron yağı, bepanthol, mustela denedim