34Merve93 Kızlar bebeğim 1 yaşına girdi düzenli uykuları azaldı ve uykuya çok zor giriyor bazen saatlerce ağlıyor uyumamak icin bu geçici bir süreç mi ?
Asiye1453 34Merve93 benim oğlum da bir yaş 10 günlük aynen dediğiniz gibi atak haftasındalar o yüzden böyle geçicidir
EST 34Merve93 bende aynı sıkıntıdan muzdaribim öyle yoruyorki bu durum😞 bide gece uyanıp uzun süre ağlaması var
Asiye1453 34Merve93 ben de aynı durumdayım gözlerimden uyku akıyor resmen gece 10 defa uyanıyor belki aslında çok uykusu var ama uyuyamıyor benimkinin azı dişleri de çıkıyor kontrol ettiniz mi belki azı çıkıyordur
Asiye1453 EST aynen öyle benimki de ağlayarak kalkıyor vakıa suresi ve felak nasıl açıyorum sakinleşiyor ☺️Bi deneyin