Hafsa_anne ayırmayı deneyip başaramadınız mı yoksa hep sizinle uyuduğu için uyumayacağını mı düşünüyorsunuz? Ben de 2,5 yaşına kadar oğlumla beraber yattım o da bensiz uyumuyordu ama bir gün uyuduktan sonra odasına yatırdım, ertesi gece de artık burda uyuyacaksın annecim burası senin odan vs. deyip orda uyuttum, ilk birkaç gece uyanıp yanıma geldi ama uyuyunca geri götürdüm, artık akşam olunca bir şey almak için yatak odasına gittiğimi görürse hayır orda uyumayacağım benim odam burası deyip kendi yatağına gidiyor😁asla ayıramam diyordum ama beklediğimden çok kolay bir alışma süreci oldu ☺️