Meraba güzel anneler 🥰
Bebeğim henüz 2 ay 12 günlük ve bir iki gündür doymadigini düşünüyorum normalde geceleri uykusu gayet duzenliydi çok şık açılıp kalkmiyordu bazen ben uyandiriyordum ama iki gündür sürekli ağlıyor emmek istiyor bu da beni çok üzüyor ne yapmalıyım