Mervelya Kızlar merhaba 3 aylık bebeğim var emziriyorum sağ gögüs uc kısmına doğru küçük boncuk kadar bi şişlik var ama yağ bezesi veya süt bezesi falanmıdır acaba başına gelen varmıdır
Fatmannur Bende var ama doktora gittim kist dedi belki sizinki süt kanalıdır yada tıkanmış bir süt kanalıdır